9 Ιουνίου 2026
H ερευνητική ομάδα της Β΄ Λυκείου στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας επισκέφθηκε τα γραφεία της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" και πήρε συνέντευξη από τον διακεκριμένο δημοσιογράφο Φρίξο Δρακοντίδη.