Το σχολείο μας στο 1ο Μαθητικό Συνέδριο της Δ.Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας!
1ο Μαθητικό Συνέδριο
Published
9 Ιουνίου 2026
Το σχολείο μας στο 1ο Μαθητικό Συνέδριο της Δ.Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας!
Τα Εκπαιδευτήριά μας έδωσαν δυναμικό «παρών» στο 1ο Μαθητικό Συνέδριο της Δ.Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας (23-24 Απριλίου 2026), με θέμα «ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ».
Η φιλόλογος του σχολείου μας, Λαμπρινή Χονδρού (ΠΕ02), ανέλαβε τον ρόλο της συντονίστριας Εργαστηρίου (Workshop) με τίτλο «Λεξικό-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ».
ΕτικετοποιημένοΔιαγωνισμός








